Първо по темата:
Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.
Второ:
След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!
П.С.
А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
Абсурдно на всички очаквания фирмата, която беше спомената тук, учудващо достави прахоуловителите и другите уплътнения за спирачните апарати на Спринта в рамките на един работен ден! За мен това беше изненада, не вярвах, че ще се обадя по телефона, онези ще ми намерят колата по каталог и ще ми кажат какъв диаметър са цилиндрите на задните апарати при това на цена от 15 лева за уплътнения за колело. Не знам дали това е много или малко.
Второ:
След като успях да получа идентични мнения по въпроса какво ще се случи ако сложа по-голяма спирачна помпа от хората, които винаги са на контра, значи може би съм на прав път!
П.С.
А и в крайна сметка педалът на Жигули не е чак толкова зле, все пак руснаците са нация техническа и не вярвам да използват нещо, което не е тествано предварително.
Comment